Autorzy
Cyberpsychologia to dział psychologii zajmujący sie badaniem ludzkiego zachowania oraz umysłu w kontekście kontaktu człowieka z nowymi technologiami. „Cyber” pochodzi od słowa „cybernetyka”, czyli nauki o procesach sterowania i komunikacji.
Konsultant biznesowo - informatyczny. Pracował m.in. dla polskiego i amerykańskiego oddziału IBM, Bain & Company oraz startupu - Lingaro. Współautor książki "E-biznes - innowacje w usługach. Teoria, praktyka, przykłady". Uczestnik globalnego programu rozwoju talentów Consulting by Degrees w firmie IBM. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej - kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne. Studiował też Psychologię na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie był pomysłodawcą i założycielem pierwszej w Polsce organizacji akademickiej zajmującej się cyberpsychologią.
Przedsiębiorca, programista, podróżnik. Specjalizuje się w aplikacjach webowych i marketingu internetowym. Pracował dla korporacji mediowych, agencji reklamowych oraz realizując własne projekty.
Konsultant biznesowy. Studiował Finanse i Rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej oraz Psychologię na Uniwersytecie Warszawskim. Współzałożyciel oraz pierwszy wiceprezes Koła Naukowego Cyberpsychologii UW.
Certyfikowany specjalista psychoterapii uzależnień (certyfikat PARPA nr 1455) oraz specjalista Biofeedback (ISNR) I stopnia. Magister psychopedagogiki, resocjalizacji, prewencji patologii i zagrożeń społecznych. Pracuje w poradni uzależnień WOTUW, gdzie prowadzi terapię osób uzależnionych oraz ich bliskich. Prowadzi Pracownię Pomocy Psychologicznej oraz zajmuje się neurofeedbackiem. Interesuje się cyberspychologią, astrologią i antropologią. Prowadzi również bloga psychologiainternetu.pl. Studentka psychologii na Uniwersytecie SWPS w Sopocie.